betaling-geweigerd
Mijn iDeal betaling is mislukt
Wanneer uw iDeal betaling mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van uw betaalrekening. Is dit niet het geval, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected]
Mijn creditcardbetaling is mislukt
Wanneer u tijdens uw betaling via creditcard per ongeluk het scherm wegklikt, onderbroken wordt of mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van de creditcardrekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van de creditcard rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan even contact op met onze klantenservice: [email protected].
Mijn betaling wordt onterecht geweigerd
Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al uw ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat uw betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan u de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.
We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor u oplossen! Lukt het u niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op en we zoeken voor u uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.